[Turkmath:3492] elçi ye zeval olmaz...!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun Dec 23 16:18:03 UTC 2018

Yılmaz,

Burada gördüğüm sey, üyelerinin oylarıyla seçilmemiş bir başkanin
başkanlığı tanidigi başka birine devretmesidir ("bizim dernek
yönetmeliğimiz bõyle yazıyor" bahanesi ısrarla daha ne kadar devam
ettirilebilinir?) Bu başkanin bireysel kararla kendinden sonraki başkanı
ataması, dernek yönetimini ahbap çavuş ilişkisiyle yönetilmesi büyük
hatadir. Umarım devlet TMD ye de el atar, oraya geçici kayyum gibi bir şey
atayarak (derneklerde kayyum varmı bilmiyorum) TMD üyelerinin yonetimi
seçme hakkını elde etmesinin önünü açar, hem ülkede hem de uluslararası
camiada Tùrkiye matematiğini temsil eden bu derneğin demokratikleşmesine ön
ayak olur. Bu arada değerli matematikçi arkadaşım Burak Özbağci'ya buradan
çağrıda bulunayim: Burak sana elden verilen bu başkanlığı kabul etme, bu
olaya alet olma, TMD nin dernek gibi çalışmasına, üyelerinin temsil
haklarını genişletilmesine katkıda bulun.

Selamlar,
Selman Akbulut