[Turkmath:3500] Re: y.a. "elçi" liğini yapmakta devam ediyor:

SEFA FEZA Arslan sefa.feza.arslan at msgsu.edu.tr
Tue Dec 25 17:03:15 UTC 2018

Yılmaz Hocam Merhaba,

Bu listeyi bu konuyla meşgul ettiğim için herkesden özür dilerim, ama Türk
Matematik Derneği'ne kayyum atanmasını önerecek kadar demokrasi fikrine
düşman bir zihniyetin bitmek bilmeyen tehditlerine karşı bir iki şey
söylemek gerek. Kendisinin yeni seçimden ve bütün üyelerin oy
kullanabildiğinden haberi yok sanırım. Bu tehditler bana McCarthy dönemini
anımsattı. Fakat adaletsizliğe, eşitsizliğe, hukukdışılığa karşı kamuoyu
önünde açıkça karşı çıkan insanların böyle tehditlerden korkacağını pek
sanmıyorum. Yani zahmet edip arşiv taramasına falan gerek yok, herkes kimin
ne dediğini, kimin kimi ve neyi desteklediğini çok iyi biliyor.

Saygılarımla,

yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at listweb.bilkent.edu.tr>, 25 Ara 2018 Sal,

--

*-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

*Bu elektronik posta ve beraberinde iletilen bütün dosyalar sadece
göndericisi tarafından alınması amaçlanan yetkili gerçek ya da tüzel
kişinin kullanımı içindir. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi bu
mesajın içerdigi bilgilerin doğruluğu veya eksiksiz olduğu konusunda
herhangi bir garanti vermemektedir.  Bu mesajdaki görüşler yalnızca
gönderen kişiye aittir ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi'nin
görüşlerini yansıtmayabilir. *

*This e-mail and any files transmitted
with it are confidential and intended solely for the use of the individual
or entity to whom they are addressed. Mimar Sinan Fine Arts University
makes no warranty as to the accuracy or completeness of any information
contained in this message.The opinions expressed in this message may belong
to sender alone and may not necessarily reflect the opinions of Mimar Sinan
Fine Arts University.*