[Turkmath:3503] Fwd: y.a. "elçi" liğini yapmakta devam ediyor:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Dec 26 19:34:41 UTC 2018

not: "elçiye zeval olmaz!" nakaratını bırakalım artık!
lütfen bundan sonra bu gibi forward edilen mesajlarda
gönderene değil göndertene bakalım!
 "elçi" yi aradan çıkartalım,
yoksa istifamı basarım!
eyvah - eyvahhh
tam da şu anda
yeni bir posta geldi, sırada ercüment var.
(halbuki son yazısıyla her şeyi dedi bitirdi sanmıştım.
bazılarımızın kucağında ne de çok taşlar varmış.
Hatırlıyorum bir önceki TMD başkanımıza şunu demiştim:
bırakalım herkes kucağındaki taşları döksün ki
ileride daha sağlam bir kurum kuralım )