[Turkmath:3502] McCarthy-Koç'un Evren'e mektubu

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Tue Dec 25 18:19:09 UTC 2018

Feza,

''bu konu'' dediğin, bu listenin bir konusudur. Niye özür diledin ki?

McCarthy döneminin oyununun oyuncuları genellikle ''beyaz yakalı''lar ya da beyaz yakalı olmak isteyenler arasından çıkar. Beyaz yakalılar ile McCarthy dönemi oyuncu adaylarının arasına sıkışacak durumunda olmamalıyız.

Ayrıca, McCarthy döneminin oyunlarına referans vermeye, çok uzaklara gitmeye gerek yok; Koç'un Kenan Evren'e yazdığı ''yok edin'' mektubu birçok açıdan yeterli.

Selamlar,

Zafer

''Yılmaz Hocam Merhaba,
Bu listeyi bu konuyla meşgul ettiğim için herkesden özür dilerim, ama Türk Matematik Derneği'ne kayyum atanmasını önerecek kadar demokrasi fikrine düşman bir zihniyetin bitmek bilmeyen tehditlerine karşı bir iki şey söylemek gerek. Kendisinin yeni seçimden ve bütün üyelerin oy kullanabildiğinden haberi yok sanırım. Bu tehditler bana McCarthy dönemini anımsattı. Fakat adaletsizliğe, eşitsizliğe, hukukdışılığa karşı kamuoyu önünde açıkça karşı çıkan insanların böyle tehditlerden korkacağını pek sanmıyorum. Yani zahmet edip arşiv taramasına falan gerek yok, herkes kimin ne dediğini, kimin kimi ve neyi desteklediğini çok iyi biliyor. Saygılarımla,''