[Turkmath:2764] Re: Fwd: Online Derslerin Verildigi Sinif

Mehmet Sabir Kiraz m.kiraz at gmail.com
Sun Feb 4 08:50:23 UTC 2018

“Hocalar icin daha kolay bir durum sanirim: Her sene ayni sunumlar ve
konular. Sadece sorulan sorulari degistiriyorlar genelde. Ana dersleri
genelde ayni hocalar veriyor. ”

Çoğu hocayı işsiz bırakır bu durum... iyi hocaları da köreltmekten kurtarıp
araştırmaya yöneltir.

Bence de gelecek bu yönde olacak, mevcut üniversite yapısı sürdürülemez.

Mehmet