[Turkmath:2765] Re: Fwd: Online Derslerin Verildigi Sinif

Ayse Borat ayseborat at hotmail.com
Sun Feb 4 09:41:55 UTC 2018

Herkese Merhaba,

SMSTC video konferans derslerinden 2007-2008 döneminde ben de almıştım. Aberdeen’de öğrenci olmama rağmen Edinburgh’dan Andrew Ranicki’den ders alma fırsatım olmuştu. Bir dersin farklı bölümlerini farklı kişiler anlatıyor. Misal cebir 3 bölüm olarak 3 farklı kişi ve farklı üniversiteler tarafından verildi. Fakat her yıl farklı kişiler ve hatta -odaktan sapmadan- farklı şeyler anlatılabiliyor.

Derslere başlamadan önce bir toplantı ile hem hocalarla hem de diğer öğrencilerle tanışıyoruz. Bu sebeple derse katılanlar sanal bir görüntü olarak kalmıyor ve hep beraber olmanın heyecanı çok daha iyi hissediliyor.

Benzer bir yapı İngiltere’de de var. Adı MAGIC. Onlar daha özel konuları anlatırken (düğüm teorisi gibi), SMSTC temel konuları (cebir, geometri&topoloji, analiz gibi) ele alıyor. Ayrıca MAGIC eskiden her yıl postgraduate konferansı düzenlerdi.

Selamlar,
Ayşe

iPhone’umdan gönderildi