[Turkmath:2770] Re: [Tmd-uye: 1984] ICM18 kongresi ve satelit konferans WM^2

H. Turgay Kaptanoglu kaptan at fen.bilkent.edu.tr
Tue Feb 6 15:21:58 UTC 2018

Merhabalar,

Cem Yalçın Yıldırım'ın ICM 2014'te, Seul'da davetli konuşmacı olmasından
bahsederken, daha önce ICM 2002'de, Pekin'de bir başka Türk matematikçinin
davetli konuşmacı olduğunu unutmayalım.  Bu matematikçi, yaklaşık 1996'dan
beri Bilkent Üniversitesi'nde çalışan Aleksandr Klyachko'dur.  Davetli
konuşmacı olması ile ilgili bilgi şu web adresinde var.
http://www.wias-berlin.de/imu/archive/ICM2002/159.226.47.99_8080/B/Schedule_by_Section.htm
Sayfada "Turkey" diye arama yapıldığında bulması kolay.

H. Turgay Kaptanoğlu