[Turkmath:2723] Re: [PROMO][Tmd-uye: 1961] Hz. Nuh ogluyla ceple konusmus

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sat Jan 6 14:42:42 UTC 2018

Hz. Nuh'un ogluyla yapmis oldugu telefon gorusmesinin fotografi, 0=1 dinin muridlerinden biri tarafindan sosyal
paylasim aginda paylasildi (ekte). Bu fotografa gore Hz. Nuh'un kel oldugu da kanitlanmis oluyor. Ilgili paylasimda
telefonda yapilan gorusmelerin iceriginin dokumu detaylarla veriliyor.

Siz degerli matematikcileri konunun matematik yonuyle ilgili arastirma yapmaya davet ediyorum.

ZE