[Turkmath:2724] Fwd: Fwd: Re: [PROMO][Tmd-uye: 1961] Hz. Nuh ogluyla ceple konusmus

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Jan 7 07:08:01 UTC 2018

Sayın Zafer hocam . . sizi    bizim gruba yeni bir dinin kurucusu (
peygamberi ) olarak lanse ediyor . .

Bizim Yılmaz  kendisini de aziz Pavlos   olarak görüp  sizin dininizi,
bizlere anlatıp sizin kurduğunuz dine bizi  davet ediyor . .

Ancak kurduğunuz dini bize tam anlatmıyor veya anlatamıyor . . .

Sizden ricam . . . kurduğunuz   ve havariliğini Yılmaz ın üstlendiği şu
din  hakkın da biraz bilgi verebilir misiniz . . .

6 Ocak 2018 23:53 tarihinde yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>