[Turkmath:2728] CB nin: "Cumhuriyet tarihinde bilimle, bilimsel çalışmalarla, araştırmayla, gelişmeyle en yakından ilgilenen Başbakan ve Cumhurbaşkanıyım"

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Jan 12 17:47:34 UTC 2018

Sözleri üzerine bu konuda kitap yazmış olan meslektaşımız Alp Eden' e söz
hakkı doğmuş oluyor. Konunun açıklığa kavuşturulmasını bekliyoruz..! Poincare
yi hatırlayalım!
Matematik de her "iddia" ispat gerektirir!

Erdoğan: Cumhuriyet tarihinde bilimle en yakından ilgilenen
Cumhurbaşkanı'nın ben şahsım olduğunu iddia ediyorum

Cumhurbaşkanı Erdoğan,
"Cumhuriyet tarihinde
bilimle, bilimsel çalışmalarla, araştırmayla, gelişmeyle en yakından
ilgilenen
Başbakan ve Cumhurbaşkanı'nın ben şahsım olduğunu iddia ediyorum.
Olmaya da devam edeceğim" dedi.

İHA Yayınlanma tarihi: 12 Ocak 2018 Cuma, 15:57

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Marmara Üniversitesi 135. Kuruluş Yıl
Dönümü Programı'nda konuştu. Erdoğan'ın konuşmasından satır başları:

Mensubu ve mezunu olduğum Marmara Üniversitesi'nin
135. yıl dönümünün hayırlara vesile olmasını diliyorum.
Üniversitemizin önünde çok büyük hedefler bulunduğunu biliyorum.
Üniversiteye destek verdim, veriyorum. Türkiye'nin 2023 yılında dünyanın en
büyük 10 ekonomi olma hedefine ulaşabilmesi, nitelikli insan kaynağı ile
mümkündür.

​Türkiye'nin 15 yılda yaşadığı büyük dönüşümü görebileceğimiz alanlardan
biri de yüksek öğretimimizdir.

ERDOĞAN'DAN YARDIMCI DOÇENT AÇIKLAMASI - VİDEO