[Turkmath:2729] Re: CB nin: "Cumhuriyet tarihinde bilimle, bilimsel çalışmalarla, araştırmayla, gelişmeyle en yakından ilgilenen Başbakan ve Cumhurbaşkanıyım"

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 12 18:46:27 UTC 2018

Mısır ın El Ezher'  üniversitesinin pencerelerinden . . .

İslam konferansı örgütünce Kuala lumpurda  kurulan  Uluslar arası İslam
üniversitesini penceresinden . . .

Ne bileyim . . . Bir Selçuklu . . .bir Osmanlı medresesinin pencerelerinden
. . .

Bakıldığında . . .

12 Ocak 2018 20:47 tarihinde yilmaz akyildiz <