[Turkmath:2730] Re: [Tmd-uye: 1965] CB nin: "Cumhuriyet tarihinde bilimle, bilimsel çalışmalarla, araştırmayla, gelişmeyle en yakından ilgilenen Başbakan ve Cumhurbaşkanıyım"

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Fri Jan 12 21:54:30 UTC 2018

Degerli Meslekdaslarim

Soz hakkı hepimizindir.

Turkıye ekonmisi büyüyen bir ekonomidir.

Turkiye bilimsel hayati da bundan nasibini almakta ve buyumektedir.

Ekonomik hayata parelel olarak Bilimsel hayattaki bu buyumenin sayin Erdogan'in Basbakanlik ve Cumhurbaskanligi donemine rastlamasi ona boyle bir iddida bulunma imkani vermistir.

Bilim hayatinda bu gibi durumlarla cok sIk karsilasiriz. Zamandas iki olgu arasinda fonksiyonel bir bag olup olmadigini arasitirir dururuz.

Bence sayin Erdogan'in ekonomik buyumadeki rolu ile bilimsel hayattaki gelismedeki rolu fonksiyonel olarak birbirine baglidir.

M. Can

Regards,

Mehmet Can
Prof. Dr. Mehmet Can
The University Information Technology Center

INTERNATIONAL UNIVERSITY OF SARAJEVO
Hrasnicka cesta 15, 71000 Sarajevo, B&H
Phone: +387 33 957 150 ; Fax: +387 33 957 105
mcan at ius.edu.ba   ius.edu.ba/mehmet-can