[Turkmath:2734] Re: [Tmd-uye: 1967] Re: CB nin: "Cumhuriyet tarihinde bilimle, bilimsel çalışmalarla, araştırmayla, gelişmeyle en yakından ilgilenen Başbakan ve Cumhurbaşkanıyım"

H. Birkan YILMAZ yilmhuse at boun.edu.tr
Sat Jan 13 08:03:07 UTC 2018

Mehmet Can Hocam,

Egitimde etki ve sonuc arasindaki faz farki/gecikme en az 30yil gibi
gormekteyim. Sizce o kadar hizli sonuclar gorulebilir mi gercekten?

Saygilar

H. Birkan YILMAZ, PhD
Senior Researcher
Universitat Politechnica de Catalunya, Spain
Department of Telematics Engineering,
https://sites.google.com/site/birkanyilmazacademic/
Verba volant, scripta manent