[Turkmath:2983] Re: biraz daha tarih...

cem yalcin yildirim cyalciny at gmail.com
Tue May 1 18:40:21 UTC 2018

90'li yillarin baslarindaydi, Turk. J. Math'a RH'i ispatladigini iddia
eden bir makale gonderilmis, bana hakemlik icin iletilmisti. Basit bir
hata iceriyordu (reel kalkulus'te gecerli olup kompleks'te olamayan
MVT teoremi). Ben doktoradan yeni donmusken memlekette boyle bir seyle
karsilasinca kendi kendime `welcome to the third world
demistim'.Bugunun de tarihi dusunulurse `iscisin sen, isci kal'
demenin bir baska cesidi yani.

C.Y. Yildirim

1 Mayıs 2018 18:58 tarihinde kazimilhan.ikeda