[Turkmath:2982] Re: [Tmd-uye: 2064] biraz daha tarih...

Baris Kendirli baris.kendirli at gmail.com
Tue May 1 16:00:29 UTC 2018

Bundan 2 yil once Turkish Mathematical Journal'den hakemlik icin bana bir
makale gelmisti.Ismini bilmedigim ancak turk oldugunu sandigim bir
matematikci Riemann hipotezi problemini cozdugunu iddia ediyordu.Heyecanla
makaleyi hemen okudum.Harika mantik oyunlari vardi ama bir de kucuk temel
hata vardi.Bu hatayi belirterek yayinlanamaz diye raporumu yarim saat
icinde verdim.
  Yale'de her yil 5-6 tane RH cozdugunu iddia eden makalelerin geldigini
ogrencilik yillarimdan biliyorum.
    Baris Kendirli

1 May 2018 Sal 08:19 tarihinde yilmaz akyildiz <