[Turkmath:2984] Düzeltme: biraz daha tarih...

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue May 1 19:20:27 UTC 2018

hem Aydın Aytuna ve hem de Muhammed Uludağ' ın katkılarıyla:
"Bieberbach conjecture' idi.   ' Riemann Yüzeyleri ' üzerine yazmis olduğu
oldukça kapsamli  kitabinin ekinde de yer almisti o makalesi. AA".

herhalde ben tevekkeli o zamanlar Bieberbach dan habersizdim ve Riemann
isminden dolayı RH olarak kalmış aklımda.
neyse, her işte bir hayır vardır misali bu şekilde gençlerimiz 2 tane sanı
duymuş oldular, biri ispatlandı diğeri onları bekler:
https://projecteuclid.org/euclid.acta/1485890348#ui-tabs-1