[Turkmath:2997] Re: [Tmd-uye: 2077] Re:hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Thu May 3 07:06:35 UTC 2018

Komünizmin terk edilmesi insanlığın terk edilmesidir.

ZE

Kimden: "Mehmet Can" <Mehmet.Can at listweb.bilkent.edu.tr>
Kime: "yilmaz akyildiz" <yilmaz.akyildiz at gmail.com>
Kk: "tmd" <tmd-uye at listweb.bilkent.edu.tr>, "turkmath" <turkmath at listweb.bilkent.edu.tr>
Gönderilenler: 3 Mayıs Perşembe 2018 10:02:48
Konu: [Tmd-uye: 2077] Re:hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

Sayin Akyıldız

Bence siz daha çok eglendiriyorsunuz.
Sembolik ifadelerimi kelime anlamlarına hapsederek.
Komunizm hem ekonomik ve hem de felsefi bir ideal olarak insanlık tarafından terkedilmistir. .

Get [ https://aka.ms/ghei36 | Outlook for Android ]