[Turkmath:2999] Re: hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Thu May 3 07:22:56 UTC 2018

Can cağazım:
bizimkisi yürek işidir, vicdan işidir..
sistem işi değildir, felesefe işi bile değildir.
dahası, peygamberlerimiz:
Grothendieck ve Perelman dır!
daha dahası,
bizimkisi (katıksız) islam da da aynen mevcuttur!
bak biz şu keratayı da severiz:
https://youtu.be/ogkjjpLgoA8
(not: "biz" derken  aslında ben kendimi kastediyorum.
ama bakarsınız, belki benim de mürütlerim vardır.., onunçün "biz"  dememe
müsaade buyurunuz.. Zafer Ercan facebook da "*0 = 1 dini*" ni kurdu, şu an
itibari ile  150 nin üzerinde müritleri var. Benim Zafer den neyim eksik..?)