[Turkmath:3000] Re: hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

Mehmet Can mcan at ius.edu.ba
Thu May 3 08:02:52 UTC 2018

Sayin Akyıldız

Yadirgamam.
Her buzul çağının dinazoru olacaktır.
Gönül işi dediniz.
Ona iyi bakin.
O, komunizmle gelen değildir. Aslinda
Kalu Bela dan beri var olandır.

Get Outlook for Android<https://aka.ms/ghei36>

________________________________
From: yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>
Sent: Thursday, May 3, 2018 9:22:56 AM
To: Mehmet Can
Cc: tmd; turkmath
Subject: Re: hala karar veremedim: ben mi yoksa mehmet can mı sizi daha çok eğlendiriyor?

Can cağazım:
bizimkisi yürek işidir, vicdan işidir..
sistem işi değildir, felesefe işi bile değildir.
dahası, peygamberlerimiz:
Grothendieck ve Perelman dır!
daha dahası,
bizimkisi (katıksız) islam da da aynen mevcuttur!
bak biz şu keratayı da severiz:
https://youtu.be/ogkjjpLgoA8
(not: "biz" derken  aslında ben kendimi kastediyorum.
ama bakarsınız, belki benim de mürütlerim vardır.., onunçün "biz"  dememe müsaade buyurunuz.. Zafer Ercan facebook da "0 = 1 dini" ni kurdu, şu an itibari ile  150 nin üzerinde müritleri var. Benim Zafer den neyim eksik..?)

Sayin Akyıldız

Bence siz daha çok eglendiriyorsunuz.
Sembolik ifadelerimi kelime anlamlarına hapsederek.
Komunizm hem ekonomik ve hem de felsefi bir ideal olarak insanlık tarafından terkedilmistir. .