[Turkmath:3393] Re: [Tmd-uye: 2284] Re: Re: Re: Büyük gözaltı

Tuna ALTINEL altinel at math.univ-lyon1.fr
Fri Nov 16 16:42:38 UTC 2018

Kıvanç'ın önerisini destekliyorum. Oğuz Akbilgiç, "korku" başlıklı
dizideki mesajını şu cümlelerle bitirmiş:

"Dernegimizin siyaset disinda kalma cabasini anliyorum, oyle de olmali.
Ancak, hukuksuzluga karsi durusunu ifade etmek siyaset degildir. Sira
baskalarinda iken sesimiz cikmadi, bari sira bize gelmisken soyleyecek
sozumuz olsun. "

Bu yerinde tesbitler bir önceki mesajıma koymayı düşünüp sonradan
çıkardığım, son yıllarda artan bir sıklıkla
tekrarlanan bir sözü yeniden aklıma getirdi: Susma, sustukça sıra sana
da gelecek.

Demokratik, güçler ayrılığına saygı duyulan, adil bir ülkede yaşamayı
istemek siyaset değildir. Barış, adalet, demokrasi
konusunda kendi fikirlerini ifade etmek siyaset değildir. Her yurttaşın
hakkıdır. Bu hakkı savunmak da her yurttaşın ödevidir.

Saygılar,

Tuna Altınel