[Turkmath:3311] Re: İbrahim Dibağ

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sat Oct 13 14:31:02 UTC 2018

Hayatını gerçekten  matematiğe adayan ve çok güzel yayınlar yapmaya devam
eden    hocalarımız emekli olduğunda onların matematikle bağlarının
kopmaması için  bölümdeki odaları belli bir süre daha onlara (istedikleri
taktirde) tahsis edilmeli, yada bu çok üretken hocalarımiz araştırma
enstitülerinde çalışmaya devam etmesi için  posisyon verilmeli. İbrağim
Dibağ gibi hocalar kolay yetişmiyor.

Not: İbrağim Dibağ hocayı sadece 3-5 kişi tanımıyordur diye düşünüyorum. Bu
güzel insanları güzel şekilde anmak gerek.

Bekir.