[Turkmath:3203] Re: [Tmd-uye: 2210] Re: [PROMO] Sabrina - Cihan - Selman la devem ediyoruz:

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Sat Sep 1 16:46:13 UTC 2018

Yılmaz hocam,

Sizin tabii daha çok analiz tarafından bakıyorsunuz. Oysa ki cebirden
bakınca Zafer hocam'ın 0=1 sözü gayet anlamlı, zira "tek öğeli cisim"e
işaret ediyor. Daha önce işaret etmiştim, bu esrarlı cisim hakkında malumat
isteyen arkadaşlar şuraya bakabilirler:
 "field with one element".
<https://www.yandex.com.tr/search/?text=field%20with%20one%20element&lr=11508>

Ali Ergün Güran beni aşıyor. Onu da fizikçi arkadaşlara havale ediyorum.

Hürmetler

--
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/