[Turkmath:3204] Re: [Tmd-uye: 2210] Re: [PROMO] Sabrina - Cihan - Selman la devem ediyoruz:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Sep 3 08:30:04 UTC 2018

Zafer Ercan' ın  "Fizik, bir elmayı iki elma parçasına bölebilip, biri
ikiye bölemez ken, matematik bir elmayı iki elmaya bölemeyip, biri ikiye
bölebiliyor..."  ile başlayıp "... binlerce yıl halkların kafasında özgürce
var olan 0 ve 1' i halkın elinden alıp... anında 0=1 teorisini üretebilir.."
şeklinde süregiden sürreal mesajı yanında  pek tanımadığımız Ali Ergin
Güran isimli birisinin Sulh Hukuk Mahkemesine yazdığı Aristo lu Zorn lu
Cantor lu Russel lı 82. Manifestosunda ki "Burada şu noktayı da önemle
kaydetmeliyim ki, böyle bir tefekkür yoluna girmemde, belirleyici etkileri
olan insanlar, beni Matematiksel Mantık konusunda taktir ve teşvik eden
hocam Ord.Prof.Dr.Cahit Arf  ile, aynı konuda feyz aldığım üstadım
Prof.Dr.Masatoşi
(Gündüz) İkeda’dır.." gibi cümleler de aynı zamanlarda karşıma çıkınca
dedim ben ya Cihan Saçlıoğlu nun bahsettiği sonsuz evrenlerden bir diğerine
kaydırdı bizi bu iki arkadaş veya kendileri henüz bilinmez bir evrene uçtu
da biz gerilerinde kaldık.
Ayrıca Zafer Ercan, kendisini artık ne ilan ettiyse, Facebook ta *"0 = 1
Dinin Müritleri" *bloğunu kurmuş vaziyette. Beni de mürit yazmış
kendisine...

Neyse Muhammed yetişti imdada da (artık Zafer'in imdadına mı yoksa bizim
imdadımıza mı, siz karar verin buna), bizi The field with one element
<https://cameroncounts.wordpress.com/2011/07/20/the-field-with-one-element/>
den haberdar etti..
Muhammed' in de belirttiği gibi:
"Field with one element diye bir şey var. O cisimde sıfır ile bir eşit
oluyorlar."
Güzel tesadüf buya bu sabah da ekranıma tek elemanlı cisimle ilgili şu link
düştü:

https://cameroncounts.wordpress.com/2011/07/20/the-field-with-one-element/
bu arada ali ergin güran konusu hala askıda...
kendisinin twitter sayfaları yenilir yutulur gibi değil ama çok defasında
da eğlenceli..
tavsiye etmem, kafanız karışabilir, hatta bazı fizik konularında "bu adam
resmen tımarhanelik, derhal içeri tıkıla..." şeklinde de
haykırabilirsiniz..
neyse fazla da takipçisi yokmuş, fakat yaptığı resmen:  (Erdal Beye) çamur
at, izi kalsın...