[Turkmath:3209] Re: Turkmath yazışmaları hakkında eleştiri

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Sep 3 10:30:32 UTC 2018

Ümit Islak demiş ki:
"Bu tarz yazılar beni rahatsız etmekle birlikte lisans ve sonrası eğitim
gören foruma üye olan öğrencilerimi de Türkiye'deki matematik hakkında
çok doğru ya da çok yanlış (bunu size bırakıyorum) bir takım kanılara
sevk etmekte. Bunun yanında birçok hoca olmuş matematikçi arasında
Turkmath yazışmaları ile dalga geçmeler görmekteyim.
"

1.
lbette
 kimseye rahatsızlık vermek için bir zahmete girme teşebbüsümüz olamaz!
bizim de vaktimiz kıymetlidir. maksadımız rahatsızlık vermek değil bilakis
eğlendirerek bilgilendirmek, yenilere de eskilere de bir şeyler
öğretmektir!
ben dikkat ederim, her mesajımda bir matematik haberi veya bilgisi mutlaka
işlenmiştir.
yalanım varsa kulağımı çekmenizi beklerim!

2.
"
çok doğru ya da çok yanlış
"  demişsiniz. yani siz de emin değilsiniz. böyle durumlarda en iyisi bütün
data ortaya konur ve kişi kendisi karar verir.  siz diyorsunuz başkaları ne
düşünüyor ne biliyor biz bilmeyelim, bu biraz deve kuşunun hikayesi gibi
olmuyor mu?

3. "dalga geçmek".. durumu ise kişiye göre değişir, yorum meselesidir.
görsem ki birisi benimle "dalga" geçiyor, bakmışım ben o dalgadan kendim
hakkında güzel şeyler öğrenmişim. bence insanlar dalga geçmeye de geçilmeye
de açık olmalı.
hakaret etmektir kötü olan! bu da bizde asla olmaz!

H. Turgay Kaptanoglu nun mesajı bence çok yerinde. Bana sizlerden aynı
mesaj  2 defa hiç gelmedi. Demek ki hem tmd ye hem de turkmath e aynı anda
mesaj atan bir tek ben varım. artık ben de yok um!
dedim ya asla rahatsılık vermek olmamıştır maksadım!
kafa karıştırmak mı dediniz?
karışık kafa iyidir derim.
karışıklığı giderdiğinizde daha iyi bir yerde olacağınızdan eminim!
y.a.