[Turkmath:3210] Re: [Tmd-uye: 2213] Re: Turkmath yazışmaları hakkında eleştiri

umit.islak1 at boun.edu.tr umit.islak1 at boun.edu.tr
Mon Sep 3 11:38:36 UTC 2018

Dünyayı fikirleriyle ışıldatan, Türkiye bilimine böylesine inanılmaz
katkı sağlamış, dehasını Turkmath üzerinden belli ederek bizleri de
aydınlatan, Youtube'da çektiği  olağanüstü mütevazi videosu ile
milyonlarca kişinin matematiğe merak salmasını sağlamış, attığı
e-postalar ile Türkiye matematik dünyasına yön veren, sorunlara anında
neşter vuran ve bu sorunları çözen, yenilikçi fikirleriyle dünya
çapında izler bırakan ve biz gençleri doğru yöne yönelten, ince
esprileriyle hepimizi alt eden, karşısında çaresiz kaldığımız pek
saygıdeğer Ord. Prof. Dr. Zafer Ercan,

E-postama attığınız cevap beni olağanüstü onore etti, teşekkür ederim.
Sizin gibi yoğun bir insanın bana yazmasını beklemiyordum. Dürüst
konuşmak gerekirse, Türkiye'deki hem bilim hem de diğer konulardaki
her sorunu anında çözebilme potansiyeli olan aşırı çalışkan bir
kişiliğin bana cevap yazması biraz önce beni titretti.

Buna karşın sanırım birkaç ay önce size hitaben önceki yazdığım
e-posta yı sanırım okumamışsınız. Sizin yazdığınız dahiyane
e-postalarla zerre ilgilenmiyorum, bana tekrar yazmazsanız sevinirim.
Ortada bir eleştiri var ve eleştiriye eleştirilenle cevap vermek ancak
sizler gibi güçlü düşünürlerin kafalarında tasarladıkları ulaşılması
zor dünyalarda olabiliyor.

E-postanıza göz attım bu arada - tamamını okudum dersem yalan olur.
Görgü kuralları diye bir şey var, şu an elimde direk referans olarak
yollayabileceğim bir kaynak yok ama bu konuda size yardımcı olmak
isterim. Dilerseniz bu konuda bir kitap bulmaya çalışabilirim sizin
için.

Bu e-postam tüm Facebook'ta kim fotoğrafımı beğendi, Facebook'tan
Türkiye'yi nasıl kurtarabilirim, kime Facebook'tan laf iteleyebilirim
diyenlere gelsin.

Saygılarımla,

Ümit Işlak

Not 1: Birazdan pek muhterem Zafer Hoca'yı listeden engellemeye
çalışacağım, eğer böyle bir seçenek yoksa bunun da gruba bir opsiyon
olarak eklenmesini rica ediyorum.
Not 2: Yılmaz Hocam, sizi ihmal ettiğim için lütfen kusura bakmayın,
kriptografi dersinden sizi nispeten tanıyan  eski bir öğrenciniz
olduğum için sizi çok fazla meşgul etmek istemedim.
Not 3: Turgay'ın bahsettiği konu aşırı derecede önemli, iki
organizasyonun aynı zamanda olması çok problemli.
Not 4: Türkiye'de harika öğrencilerimiz var, daha hassas olmanızı rica
ediyorum.
Not 5: Önceki e-postamda da belirttiğim gibi bu tarz e-postalar vakit
kaybıdır, vaktini aldığım herkesten özür dilerim.

Alinti Zafer ERCAN <Zafer.Ercan at listweb.bilkent.edu.tr>