[Turkmath:3228] Re: Üniversitelerimiz rekabetci mi?

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Sep 21 07:45:21 UTC 2018

Matematiğin . . .riyaziyeye   . .

Üniversitelerin   . . .medreseye   doğru hızla   dönüştürüldüğü    bir
ülke  i,çin  . . .

Anlı şanlı   matematikçi   Selman . . .  RTE yi umut olarak görüyor  sa . .
.

Yok mu bu işte bir yeniği . . .

Yoksa . . .yandı gülüm keten helva diye bağırmak mı lazım . . .

yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>, 21 Eyl 2018 Cum, 10:32