[Turkmath:3244] Re: Fwd: Üniversitelerimiz rekabetci mi?

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Tue Sep 25 08:17:46 UTC 2018

Öyle yamalı kusurlu değil tam demokrasinin . . .  hukukun . .
.özgürlüklerin . . .hakim olmadığı bir ülkede . . .

Bilimin   gelişmesinden . . .bilimsellikten . . .bilimin ve akademinin
 önderliğinden bahsetmek asla mümkün oolmaz . . .
Unutmayalım ki . . .

Koyu monarşi   ile   klise istibdatı altında inleyen   1100  lerin
Avrupasında bile . . .

Üniversitelerin atası sayılan Evren Kentlerin kuruluşunda  . . .

Kilise ile Kralların anlaştığı temel ilke . . .

Özgürlük  . . .  Özerklik   Kendi düzen ve hukukunu . . .üniversitelierin
kendilerinin düzenlemesi  idi . . .

Zafer ERCAN <Zafer.Ercan at listweb.bilkent.edu.tr>, 25 Eyl 2018 Sal, 09:55