[Turkmath:3533] Ne demek istiyorsunuz?

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Jan 2 21:39:02 UTC 2019

Her defasında "elçiye zeval olmaz" yazmayacağımı beyan etmiştim.
Benim y.a. imzalı kendi yazılarım bellidir. Hiç bir kimsenin mesajını o
kişi istemeden forward etmedim!
Hem Selman hem Ercüment hem de Ali, kendileri üye olmadıkları için,  benden
mesajlarını turkmath e iletmemi istemişlerdir. Isterseniz Ali nin son
satırında ki
Yılmaz!
eklemesinin ne anlama geldiğini Ali nin kendisine sorun, söylesin.
Zaten ortam gergin, bir de sizinle upraşmayalım.
Bundan sonra bilginiz olmadan fikir beyan ederken dikkatli olun!
y.a