[Turkmath:3535] Saldırı- savunma

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
Thu Jan 3 12:40:51 UTC 2019

Sherlock Holmes ile Doktor Watson kamp yapıyorlardır.Lezzetli bir
akşam yemeği ve bir şişe şarabı bitirip sızarlar.

Birkaç saat sonra Holmes sıçrayarak uyanır ve arkadaşını dürterken

“Watson,lütfen gökyüzüne bak ve bana ne gördüğünü söyle” der.

“Milyonlarca yıldız görüyorum” der Dr.Watson.

“Ve bu gördüğün sana ne anlatıyor?”

Watson bir süre düşündükten sonra yanıtlamaya başlar:

“Astronomi açısından milyonlarca galaksi ve milyarlarca galaksi var demektir.

Astrolojik olarak Satürn’ün Aslan burcuyla kenetlendiği söylenebilir.

Saat dersen,iki buçuk dolayında olmalı.

Teolojik açıdan Tanrı çok büyük,biz çok küçüğüz.

Meteoroloji boyutuna göre yarın güzel bir gün olacak.

Şey,peki sana göre Holmes?”

“Geri zekalı Watson! Farkında değil misin,üzerimizdeki çadırı çalmışlar!”

Kıssadan hisse şu ki, birileri tepesinden çalınan çadırı görmeyip
argümanını güçlendirmek için havayı kokluyor. Watson'ın ki geri
zekalılıktan olabilir ama bu arkadaşların tavrı geri zekalılıktan daha
ahlaksız temellere dayanıyor.

Daha açık yazmamı istemeyiniz, daha açık yazamadığım için böyle yazıyorum.

Selametle

Adil