[Turkmath:3538] Re: Savunma-Saldırı

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Fri Jan 4 08:20:28 UTC 2019

Mustafa bey . . .   yaptığınız açıklamaya tamamen katılıyorum . . .

Anlatım şeklim farklılık arz ediyorsa da . . .aynı düşünceler  ile
kullanmıştım  Matematik  disiplini kelimesini . . .

Ancak . . .  geçen akademik ??  sohbetlerdeki kırıcılıkları okudukça . . .

"" Akademik kariyere ulaşmış bulunan bu saygınlar . . .uğraştıkları bilim
dalindaki bunca ketum disiplini . . .acaba neden toplumsal veya akademik
yaşamları içinde kullanmazlar ""   diye hep düşünürüm. . .

Sohbetlerden duyduğum üzüntü nedeniyle de . . .

"" artık . . .geçmişte kurulanları   yapılanmaları düzeltmenin zorlukları
nedeniyle olduğu yerde bırakıp . .

hiç değilse gelecek için  girişilecek yapılanmaların  ( köy olsun lise
olsun veya daha üstü olsun ) . . . her yönü ile

olabildiğince pırıl pırıl . . .  pir ü pak . . .  disiplini olan . . .
dedikodusu  olmayan . . . yazılı veya yazısız toplumsal  kural  ve etiğe
ters düşmeyen  yapılanmalar olmasını  dikkat  edilmesi hususunu . . .
 saygın akademisyenlerin istek ve tercihlerine ve tepkilerine sunmuştum . .
.

Olaki . . .akademisyenler . . .bu gün lerde yaptıkları bu hoş olmayan
sohbetleri sürdürmeyi . . .akademinin bir gereği olarak da görmüş
olabilirler . . .

Tabii o zaman söylenebilecek bir şey kalmamış demektir ki . . .

Akademik takdirlerinin gençlere iyilikler getirmesini yukarıdaki
muhteremden dilemekten başka bir şey kalmamış demektir o zaman . . .

Mustafa Polat <mpolat at yeditepe.edu.tr>, 4 Oca 2019 Cum, 10:45 tarihinde