[Turkmath:3539] Ceren Damar

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Fri Jan 4 09:28:18 UTC 2019

iyi günler Mustafa Polat, hem Çankaya Üniversitesindeki
hem tüm ülkedeki meslekdaşlarımıza Ceren Damar'ın acı kaybı
ardından  başsağlığı dileme
fırsatı verdiğiniz için şahsen teşekkür etmek istiyorum.
Üzüntümüzü dile getirdiniz.

Bu korkunç cinayet ardından bir kere daha düşündüm yaşadığımız
ortam ve zaman üzerine.
Akademisyenler tek tek farklı olsalar da, topluluk olarak
dünyanın heryerinde saygı görürler.
Haksızlığa ve hakarete uğradıkları bir ortam yaratmak,
bir ülkenin huzuru, barışı, dengesi için çok tehlikeli. Tarih
örneklerle dolu. Beyin göçünün maliyetleri hakkında da hergün
haber çıkıyor.
Hem akademisyenler olarak hem idareciler olarak hem de
toplum olarak çok dikkat etmek gerek..üstelik artık her
sözümüzün heryere yayıldığı bir dünyadayız.

saygılarımla
betül tanbay

Alinti Mustafa Polat <Mustafa.Polat at listweb.bilkent.edu.tr>