[Turkmath:3589] Re: [Tmd-uye: 2395] Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Mon Jan 21 20:14:14 UTC 2019

Tanımam bilmem sayın Mehpare Bilhan hocayı .. .

Mehpare Bilhan hoca,  semanın maviliklerindeki nurları kıskandıran ışıklara
doğru yürüşe çıkmış . . .

unutulması mümkün olmayan haza bir insan . . .haza bir hoca imiş . . .

İsmini kim koymuşsa bilmiş de koymuş sanki . . .

Mehpare . . . ay parçası  . .   çok güzel insanlar için kullanılan bir
kelime . . .

Çok  yakışmış  hocamıza . . .

Kendisi nurları kıskandıran ışıklarda  dolaşırken . . .

türk matematik dünyasının da onu   sevgi ve saygı seli olan anılar ile
yalnız bırakmayacağını şu iki günde gördüm . . .

Hem çok güzel insan . . .saygın hoca için   hemde çekişmeler zıtlaşmalar
ile parçalı olan matematik dünyasını bir anda kenetlediği için   inanın çok
buruk ama saygın duyguların esiri   oldum. . . . . .

İsmi ile müsemma . . .ay parçası. . .güzeller güzeli   Mehpare hocayı
çıktığı  nurları kıskandıran ışıklı yolda kendisine güle güle diyorum . . .

Güzel insanların ölümü  ve geride bıraktığı ölüm acısı asla unutulmaz
unutulamaz . . .

Ama insanlar bu acı ile yaşamaya alışır . . .acı ile yaşamayı öğrenir . . .

Acılar  ve hüzün  paylaşıldıkça azalır . . . sabır ile direnir insanlar bu
ölüm acısına . . .

Mehpare hocanın, sevenlerine, sevdiklerine,  evladi iyali ile eşine
dostuna     sabır ve selamet diliyor . .

Acı ve hüzünlerini bütün kalbimle   paylaşıyorum  . . .

Değerli ve güzel insan Mehpare hocaya . . .

Güle güle   güzel insan . . . anıların ile seni yaşatacak büyük bir
topluluk bıraktın . . ne mutlu sana . . .

Anıların ile gönüllerde ve sohbetlerde daima yaşayacak . . .yaşatılacaksın
sın   diyorum . . .

kazimilhan.ikeda <kazimilhan.ikeda at boun.edu.tr>, 21 Oca 2019 Pzt, 22:33