[Turkmath:3591] Re: Prof. Dr. Mehpare Bilhan hocamız

Mete Han Karakaş metehankarakas92 at gmail.com
Mon Jan 21 20:22:03 UTC 2019

Mehpare Bilhan Hocamızın mekanı cennet olsun. Tüm sevenlerinin ve Türk
Matematiğinin başı sağ olsun.

Ömer Hocamızın bahsettiği "Computational Class Field Theory" kitapçığı
odtüden bookstore'da mevcut.
Mehpare Hocamızı en son 28 Eylül'de R.Langlands'ın konuşmasında görmüştüm.

Omer Kucuksakalli <komer at listweb.bilkent.edu.tr>, 21 Oca 2019 Pzt, 19:22