[Turkmath:4027] Re: Langlands - Öklid - Einstein

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Jul 12 06:58:12 UTC 2019

CCO hocamıza mesajı için teşekkür ediyorum. Bunun üzerine sizlerin de
yorumlarınızı alabilirmiyiz.
Benim kendi blok um yok!
Dusunmuyorum da.
Olsa diyelim,  kim merak edip de " yine ne yumurtlamış y.a." diye özel
olarak o sayfaya mı gidecek? Hiç sanmıyorum. Örneğin ben kimsenin blok unu
takip etmiyorum.  Vaktim olmaz. Ama bir yazı posta kutuma düşerse bir
gönderenine bir de konusuna baktıktan sonra ya açarım ya da direk çöpe. Bu
çok daha az vaktimi alır. Siz de örneğin, y.a. dan gelecek bir maili
filtreleyerek direk çöpe gönderebilirsiniz. hatta İnbox unuza bile
düşmeden. Ben tmd ve tutkmath e bu şartlarla yazmaya devam edeceğim! Beni
okumayın! Akla zarar verebilirim...
Bakın ne düştü bu sabah whatsapp ıma.. ilişikte