[Turkmath:4038] Tuna Altınel

Ayse Berkman ayseberkman at gmail.com
Thu Jul 25 06:52:22 UTC 2019

Sayın Liste Üyeleri,

Meslektaşımız Tuna Altınel 76 gündür tutuklu. Tahliye kararı verileceğini
umduğumuz duruşması 30 Temmuz Salı günü saat 14.30'da Balıkesir'de
görülecek. Yurt dışından ve yurt içinden matematikçiler, akademisyenler,
insan hakları savunucuları, Tuna'ya destek olmak için orada olacaklar.

Desteğe katılmak isteyenler için Balıkesir Adliyesi'nin önünde buluşma
saati 13.30.
İstanbul'dan gelecek olanlar isterlerse Galatasaray Ortak Akıl Platformu
tarafından organize edilen otobüsleri kullanabilirler, iletişim bilgilerini
ekte gönderiyorum. İzmir'den de benzer bir organizasyon yapılıyor,
ayrıntılı bilgi isteyenler bana yazabilir.

Balıkesir'de görüşmek dileği ile, selamlar