[Turkmath:4037] bir idi iki oldular... ilki sustu şimdiki susmuyor..

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Jul 23 17:22:20 UTC 2019

seneler önceki bir mesajımda şu soruyu sormuştum:
*"kim bu zafer ercan ve ne demek istiyor?"*
bir başka mesajımda:
*"dikkat her an zafer ercan ekranınıza çıkabilir.*
yani ZE isimli bu cengaver zat (resim) bize bu ekranlarda az tedirginlik
yaşatmadı.
bazılarınızla ayak üstü konuşmalarımda, bilhassa bayan arkadaşlarla,
kendisine karşı bir sempati beslenildiği,
(haksızlığa uğramış olması dolayısı ile anacıl koruma içgüdüsünden
olabilir),
ama kendisine ürkütücü yazı stili ve sivri dilinden dolayı pek de sahip
çıkılmadığı izlenimlerini edinmiştim.
bir süredir ZE suskun ama biz yine de teyakkuzda kalalım...
ZE sustu derken şimdi Tansu Küçüköncü (TK) diye bir başka cengaver
ekranlarımıza direk ve/ya dolaylı bir şekilde tecavüz etmeye başladı,
(resim yok! belki de böyle birisi yok..?!)  ZE nin problemi: kendisine
haksızlık yapıldığı ve bunu yapanlarla hesaplaşmak istemesiydi. Konu özel
olduğu için ben de içinde olmadığımdan açıkçası ilgisiz kalıyordum. Fakat
TK nın yazıları ZE ninkiler gibi değil. TMD hepimizin ise,  TK nın
mesajları herbirimizi ilgilendirir. Aynen ZE durumunda olduğu gibi TK nın
da ne zaman ve ne konuyla ortaya çıkacağı belirsiz. Ben bu belirsizliklerle
yaşayamam arkadaşlar!
TK nın iddiaları "*tüzüğe göre bu böyle, başka yol yok, vbg*" argümanlarla
geçiştirilecek gibi de değil. Önceki bir mesajımda da yazdığım gibi, ben
dernek işlerinden anlamam ve o işlere de bulaşmam! Ama rahatsızım. Bazı
yakın çalışma arkadaşlarım yenilir yutulur olmayan ithamlarla suçlanıyor ve
TMD nin bunlara kol-kanat gerdiği söyleniyor. Şu anki başkanın seçmeli
olmayıp atamalı olduğu ve derhal istifa etmesi de yazıldı. Ben "*başımıza
8.1 ölçeğinde bomba atıldı*"  derken, bu ithamlara ne etki ne de tepki
gelmemesi, *"acaba bende mi bir algılama noksanlığı var?"*  sorusunu aklıma
getirmiyor da değil...
Anlamadığım şu dernek işleri konusunda naçizane şu fikrimi sizlerle
paylaşabilirmiyim:
sorun, başkanlık ve yardımcıları seçiminin fiziki olarak yapılması
gereğinde ama topluluğumuzun bütün vatan sathına yayılmış olup o seçim
anında o belirlenen fiziki yerde olamayacağından kaynaklanıyor ve orada
olanlar da kendi aralarında ahbap-çavuş ilişkisi ile bu işleri kapatıp
yürütüyorsa... bu kabullenemez!
işte size naçizane bir çözüm:
internet ortamında kişiler ya kendi adaylıklarını koysunlar veya adaylarını
söylesinler.
aday olmayı kabul edenler kendilerini tanıtsınlar. biz de hep birlikte yine
internet ortamında seçimlerimizi yapalım. birinci geleni fiziki seçimin
yapılacağı mekana seçim günü davet edelim ve o gün orada bulunan
meslektaşlarımız o kişiyi oylarıyla seçsinler.
işte bu kadaaaar....
birbirimizi üzmeye ne lüzum vaaar...
ben şimdiden adayımı belirtiyorum: Muhammed Uludağ.