[Turkmath:4050] Re: TMD eleştirileri üzerine

Baris Coskunuzer coskunuz at gmail.com
Mon Jul 29 20:37:11 UTC 2019

Tekrar merhaba Ercument Hocam,

Asagidaki mesajinizi yeni gordum, ve cok kirildim. Beni sahsen
taniyorsunuz, ve sizden ders almisligim var. Hocam oldugunuz icin
saygisizlik etmek istemem, ama benim nasil bir insan oldugumu da iyi
bilirsiniz. Ima ettiginiz seylerden ne kadar uzak biri oldugumu da.

Son gunlerde attiginiz mesajlar da beni cok sasirtti. Yaklasik 25-30 yil
Bogazici'nde hocalik yaptiniz, ve sizi bir kere TMD toplantilarinda
goremedik. Son zamanlarda niye bu kadar TMD ve yonetim kuruluyla
ilgileniyorsunuz anlam veremedim.

Yilmaz hocamin onerisi cok guzel. Internet uzerinden gayriresmi bir oylama
yapip, bunu genel kurulda resmilestirebiliriz. Adaylarin degerlendirilmesi
icin bir mutevelli heyeti kurulacaksa, bizim jenerasyondan benim onerilerim
Ergun Yalcin, Ozgur Kisisel, Cem Guneri, Ayse Berkman, Ekin Ozman ve
Muhammet Uludag.

Sevgiler, selamlar.
Baris

*Ercüment Ortaçgil* ortacgile at gmail.com
<turkmath%40listweb.bilkent.edu.tr?Subject=Re%3A%20%5BTurkmath%3A4003%5D%20%3D%3Futf-8%3Fq%3FTMD_ele%3DC5%3D9Ftirileri_%3DC3%3DBCzerine%3F%3D&In-Reply-To=%3CCAFAdUzzUZRrHHX3A%3D9akkb%2B6U35XkoenL_7WB%2Bsv4TsnBFyG-g%40mail.gmail.com%3E>

*Wed Jun 26 16:55:03 UTC 2019*

Barış Coşkunuzer mesajında TMD'nin hepimizin derneği olduğuna bizleri
ikna etmek ve yöneticilerinin yöneltilen sorular karşısındaki
sessizliğini  haklı göstermek için epey bir çaba sarfetmiş
TMD'nin namusunu kurtarmak için neden bu kadar çabaladığı enteresan bir konu

EO