[Turkmath:4051] TMD eleştirileri üzerine

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Tue Jul 30 07:46:11 UTC 2019

Sevgili Barış,

Türk MD yöneticileri senelerdir 15-20 kişi aralarında toplanıp kararlar
alıyorlar, seçimler yapıyorlar, görev devrediyorlar....hülasa bu derneği
özel bir "elitler kulübü" gibi yönetiyorlar. Bu bir gerçek. Bunun
savunulacak, mazur gösterilecek bir tarafı yok.

Eğer bu derneğin adı başka bir şey olsaydı, o zaman bu kabul edilebilirdi,
bu da böyle bir dernek derdik. Ama eğer siz Türk adını "dibine kadar" hem
de bazen siyasi amaçlar için kullanıyorsanız, o zaman durum çok farklıdır.
Biz bu yönetrim anlayışına itiraz ediyoruz. İtirazımızı, şikayetlerimizi,
sorularımızı kaç kere dile getirdik. Türk matematikçilerini temsil
ettiklerini iddia eden Türk MD yöneticileri ne yapıyorlar? SUSUYORLAR !!
Peki bu soruları soran türk matematikçileri değil mi? Türk MD
yöneticilerinin herkesin önünde kafalardaki soru işaretlerine açıklık
getirmeleri gerekmez mi? Bu tavır savunulacak, mazur gösterilmeye
çalışılacak bir tavır mıdır sence?? Ama senin uzun mesajında yaptığın aynen
bu !!

Haklısın, benim imam biraz tatsız, ama seninki daha da tatsız olmuş:
İlgileniyorum, çünkü artık yaşı ilerlemiş ve güzel şeyler görmek isteyen
biri  olarak bu derneğin bir elitler kulübü olmaktan kurtulmasını, "yerli
ve milli" bir hizmet derneği olmasını arzuluyorum. Bu yerli ve milli sözümü
de bir mesajımda detaylı olarak açıkladım. Bu derneği  genç, dinamik,
önceliği bu vatana ve coğrafyaya hizmet etmek olan bilim aşığı ve katılımcı
insanların yönetmesini arzuluyorum ve TMD yönetimine şimdiye kadar kimsenin
sormaya cesaret edemediği soruları sorarak gücüm yettiği kadar böyle
gençlere/insanlara yol açmaya çalışıyorum, bunları daha önce de söyledim,
bilmem yeteri kadar açıklayabildim mi ???

Sevgiler,
Ercüment