[Turkmath:3690] Uluğ abi den düzeltme:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Mar 12 18:14:00 UTC 2019

Yılmaz Merhaba,
Murat Köksalan'ın yazısını okurken yazdığım bir yazıdaki hatayı fark ettim.
Halim Bey 1925 değil, 1922 doğumlu idi. Süleyman Demirel'in (1925) sınıf
arkadaşı oluşundan bu sonuca varmışım. Halbuki Halim Bey sanırım Orta
Okuldan sonra 3 yıl Trakya'da bir yerde ailevi nedenlerle  çalışmak zorunda
kalıyor.
Düzeltirim,

Selamlar,

Uluğ Çapar