[Turkmath:3728] Re: bir pazar yazısı... bilhassa genç meslektaşlarım için:

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Mon Mar 25 17:17:42 UTC 2019

Yılmaz hoca,
Helal olsun. Bilim adamına saygının azaldığı(olmadığı), vefanın kalmadığı
bir zamanda   bilgisayarın başına gecip arkadaşınız için  elinizden gelen
cabayı yaptınız. Bir Selman Akbulut kolay yetişmiyor. Hoca bir çok öğrenci
yetiştirmiş. Ülkemize faydalı olmaya çalışıyorlar. Eğer bunların devamını
istiyorsak herkesin kendince yapacağı birşeyler vardır diye düşünüyorum.

Bekir.