[Turkmath:4232] Re: 14 Mart - Dünya Matematik Günü

Can Ozan Oğuz canozanoguz at gmail.com
Sun Nov 17 23:37:43 UTC 2019

     Hep yapılmalı, edilmeli diye edilgen yazmışsınız, sanırım hepsini
bizim bir araya gelip yapmamız gerekecek.

     Ben de 14 Mart için İstanbul'da pek çok üniversitenin görev aldığı,
halka açık büyük bir etkinlik güzel olur diye düşünüyorum. Belki belediye
ile görüşüp Haliç Kongre Merkezi gibi bir yerde hem konuşmalar, hem
aktivitelerin olduğu bir hafta sonu etkinliği düzenleyebiliriz. Sanırım
Gebze Teknik Üniversitesi'nde çeşitli üniversite kulüpleri büyük bir
etkinlik planlıyorlar, ama İstanbul'un nüfusu çok büyük, daha çok etkinlik
olursa da ilgi görecektir diye düşünüyorum. İlgilenen olursa diye yazmak
istedim.

     Selamlar ve sevgiler,
     Can Ozan Oğuz

bekir barıs <bekirsamibaris at listweb.bilkent.edu.tr>, 17 Kas 2019 Paz, 18:59