[Turkmath:4168] Re: derler ki öğrenmenin yaşı yoktur:

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Oct 25 05:29:34 UTC 2019

slm Muh'd
evet dün gece Mustafa Kalaft da yazdı,
İbrahim Ünal ve Barış Coşkunuzer GMT konusunda çalışmışlar.
İbrahim doktorasını benim zamanımın Berkeleyindeki meşhur
foliation cısı Blain Lawson ile yapmış.
Barış bu konuda benim sınıf arkadaşım Bill Meeks le de beraber
2 makale yazmış.
Barış bir yaz vakti benden lineer cebir dersi alıyordu
o yaz Selman Gökova yolunda bende misafir kalıyordu.
bir dersimi ona bıraktım.
sınıfta herhalde 100 ün üzerinde öğrenci vardı.
Selman 90 dakikada lineer cebiri hem anlattı hem de tahtaya yazdı bitirdi,
altından girdi üstünden çıktı, kısacası biz o gün sanki bir Kırkpınar
güreşi seyrettik...
Neredeyse tek yapmaya vakit bulamadığı jordan canonical formlarıydı.
keşke o dersi videoya alabilmiş olsaydım.
resmi bile yok.
ama eminim hatırası bende olduğu gibi Barış da da aynı canlılıkta
yaşamaktadır.
SON DAKİKA HABERİ:
Selman MSU dan atıldı...
Ne diyelim?