[Turkmath:4707] 2021 dünya matematik günü - next einstein forum

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Wed Dec 9 15:09:27 UTC 2020

değerli matematikçiler,

14 Mart 2021'de ikinci dünya matematik gününü (IDM) kutlamak için
çalışmalar başladı. daha önce yazmış olduğum gibi,
bu senenin teması: daha iyi bir dünya için matematik

https://www.idm314.org/

2020'de iptal edilen bir açılış da Nairobi'deki
Next Einstein Forum (NEF) toplantısı idi.
Bu sene de NEF 8-10 Aralıkta yaptığı 3 günlük sanal toplantısında
IDM için zaman ayırdı ve yarın Caucher Birkar " Matematik ve İnsan olmak"
başlıklı bir konuşma yapacak.

Sanal toplantıya katılmak için benim pek aşina olmadığım kayıtlardan
geçiliyor ama ilgilenebilecek olanlarla paylaşmak istedim.

https://gg2020.nef.org/

sağlıklı günler dilerim,

betül tanbay