[Turkmath:4720] İş İlanı

Fatih Demirkale demirkalefatih at gmail.com
Wed Dec 23 18:03:03 UTC 2020

Herkese merhaba,

Yaklaşık 6 ay önce akademiye ara vererek özel sektörde araştırmacı
olarak çalışmaya başladım. Şu ana kadarki gözlemim özel sektörde
uğraşılan problemlerin hem daha ilgi çekici hem de daha zorlayıcı
olduğu şeklinde.

Ekibimize yeni takım arkadaşları arıyoruz. İlanı ekte paylaşıyorum.
Aynı zamanda https://careers.afiniti.com/ linkinde de daha fazla
ayrıntı bulabilirsiniz.

Kısaca, iyi derece İngilizce konuşabilen, güçlü
Matematik/İstatistik/Optimizasyon altyapısı olup kendi modellerini
kodlayabilecek kadar programlama bilen araştırmacılar arıyoruz. İyi
üniversitelerden alınmış yüksek lisans veya doktora derecesi şartı
bulunmaktadır. Buna ek olarak çok iyi derecede C++ bilen yazılım
mühendisliği için de pozisyonlar var.

İlginebileceğini düşündüğünüz kişilere de yönlendirebilirsiniz.
Sorularınızı bana yazabilir, başvuru için özgeçmişinizi de bana
gönderebilirsiniz.

Sağlıklı günler,

Fatih Demirkale