[Turkmath:4729] Re: [Tmd-uye: 2929] Akılhane'mizde birkaç başarı

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Thu Dec 31 07:41:56 UTC 2020

*"Hamza Yarlıkaya'nın 6 diplomasından 1 tanesi sahte ise sahte olmayan
diploma sayısı 5'tir (Doğru, değil mi?)"  (ZE)*

bu sorunun cevabı hem evet hem de hayır olabileceği için soru geçersizdir!
netekim:
ilk diploma sahte ise takip edenlerin de, sahte olmasalar bile, sahte
sayılmaları yanlış bir karar olmayabilir.
son diploması sahte ise ondan öncekiler sahte de olabilir olmayabilirler de.
Zafer Ercan ın soru sorarken ileride daha dikkatli olması önerilir.

2020 nin sorusu bence şu olmalıdır:
*"boş kümeden boş kümeye bir fonksiyon tanımlayınız!"*
(az kalsın... bir başka boş kümeye.. diyecektim.
tabi ki bu yanlış olurdu!)

2020 yi boşlamak ve yeni bir yıla güzel başlamak umudu ile herkese sıhhat
ve mutluluklar..
y.a.