[Turkmath:4530] matematik "tarikatları"

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Sun Jul 5 11:10:30 UTC 2020

Türkiye'nin adını taşıyan Türk Matematik Derneği'nin, Yılmaz Akyıldız'ın
espirili yazısında bahsettiği "tarikatların" hepsini (tabi ki yozlaşmış
olanları dışında) kucaklayıcı ve destekleyici bir rol
üstlenmesi gerektiğine, varoluş nedeninin aslında bu birikimleri organize
etmek ve ekoller üretmek olduğuna inanıyorum. TMD yönetiminin şimdiye kadar
bu görevini maalesef layıkıyla yerine getirmediğini ve bütünü temsil etmek
konusunda yetersiz kaldığını düşünüyorum (bu konudaki görüşlerimi daha önce
detaylı olarak listeye yazmıştım, burada tekrar etmek istemiyorum). Umarım
bu durum gelecekte değişir.
Herkese selamlar,
E.O.