[Turkmath:4531] Re: matematik "tarikatları"

O. Tuncay Başkaya tuncayb at metu.edu.tr
Sun Jul 5 13:26:26 UTC 2020

Bu yazıdaki görüşe katılıyorum. Dernek bu zamana kadar değerli çalışmalar yapmışsa da beklentileri tam karşılayamadı. Sanırım en önemli etken de yapsınlar(kim) bebde yararlanayım görüşü yaygın oldu. Yönetim Kurulları dışında çok az sayıda üye çalışmalara hem görüş bildirerek hem de fiilen katılım sağladı. Genel kurullara katılım çok az. Burada ve başka ortamlarda eleştiri yapanlar bile genel kurula katılmıyorlar. O zamanda Ünal’ın dediği durum ortaya çıkıyor.
Bazan Yönetim Kurulu’ndaki olan kişilerle iletişimimiz iyi olmayabiliyor ama kurum ve kişi ayırımını yapmakta yarar var.
Örneğin, Zafer Ercan ben senin genel kurullara katılmana ve düşüncelerini söylemene çok memnun olurum.
Tuncay Başkaya

iPhone’umdan gönderildi