[Turkmath:4503] Re: Conway düğümü: Lisa Piccirillo adlı bir öğrenci, 50 yıldır çözülemeyen matematik problemini çözdü

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sat Jun 27 11:24:45 UTC 2020

Zor günleri geçirdiğimiz bir dönemde böyle güzel haberlere ihtiyacımız var.

Bizler "Uzaktan Eğitimi"  uygulamaya  çalışırken ( duyduklarımıza göre pek
iyi sonuçlar yok, sınavların objectiveliğinden tutun, anlatılan dersler, 20
dakikalık video, yada özet pdf ile bu dönemi kapatıyoruz. Peki Sonbaharda
ne olacak? ),   UT-Austinli Piccirolli  50 yıllık matematik problemleni
çözüyor.
Dikkat ederseniz Lisa Piccirolli'nin geçtiği yerler matematik dünyasını
şekillendirmiş. Boston College ve UT-Austin. Kısacası başarıya ,
üretkenliğe gitmenin yolu ciddi şekilde eğitim veren kurumlarda olmak.
Bekir.