[Turkmath:4398] Re: Cem Hoca herhalde çok üzülürdü

Hüseyin Eğinç huseyin.eginc at gmail.com
Sun Mar 1 16:43:44 UTC 2020

Çok değerli anılar . . .
Anlatımı da enfes olmuş . . .

Böylesi anılar gavli mücerette kalan binlerce medhiye satırına bedel oluyor
. . .

Şimdi göğün maviliklerinde, evrenin nurları kıskandıran ışıklarında
gezintiye çıkan sayın Cem Tezer . . .
Böyle anılar ile sohbetlere konu olmaktan mutlu mesut olmuş ve huzur
duymuştur diye düşünürüm . . .

Sevenlere sabırlar diliyorum . . .