[Turkmath:4667] Re: [Tmd-uye: 2914] Nesin Lisesi

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Tue Nov 10 18:26:26 UTC 2020

Evet, (önemli olmasa da) inşaata ne zaman başlanacağı konusunda iki yıl önce şu açıklama olmuş: 1 milyonu bulduğumuzda inşaatı başlatacağız.

Bağış yaptıysam geri ödeme yaılabileceği de söylenmiş. ''Tımarhanede bugün'' oynamadığımıza göre böyle bir durum söz konusu olamaz,
seviyeyi de o kadar düşürmemek gerekir. Ama, köyü işgal edebilecek seviyeye, heyecana ve ütopyaya sahibim!

Ama illaki bir tımarhanecilik oynanacaksa, zamanında bana hibe edilen zeytin yağların paralarınının ödemesini yapabilirim.

Paraları pavyonda da yiyemezdim, denilmiş. Demek ki devlet korkusu sarmış!

ZE